lørdag den 3. april 2010

Håndarbejdsmesse i Lillebæltshallerne

Danmarks bedste Håndarbejdsmesse, i en del år arrangeret af Håndarbejdsbladet i Vissenbjerg - var i år flyttet til Middelfart i Lillebæltshallerne. Søndag morgen kørte jeg til Lille-Heddinge efter Birte og til Magleby efter Anette - og så videre over Storebælt til Middelfart, hvor vi ankom lige til åbningen kl. 9.30. Som altid var der mange dejlige udstillinger og butikker - jeg var dog handicappet af min nu ugelange øjenbetændelse og efterfølgende tør hoste og fik kun taget 2 billeder - et af Geilsk topstykke str. 6 år i den nye bomuld/uld kvalitet, som jeg har teststrikket - et dejligt garn at strikke i.
I den aktive håndarbejdscafe var der forskellige indlæg, bl.a. Linnea Hassing Christensen, som fortalte om 20 år med patchwork - der var også en fin udstilling af hendes quilts.
Messen lukkede kl. 16, så vi kunne lige nå forbi Factory Outlet i Langeskov - Birte blev så overvældet, at det kun blev til lidt stof og hæklegarn - medens Anette fik klippet en hel del metre - det samme gjorde jeg, man kan jo ikke lade være til den pris (ca. 12 kr/mtr. Vi kørte lige ind til Nyborg og afleverede det 3. par sokker, jeg har strikket til Isabella

Ingen kommentarer: