fredag den 5. marts 2010

uge 9/2010

Efter en week-end, hvor regnen bare stod ned i "stænger" var meget af sneen på matriklen formindsket, branddammen var nærmest så overfyldt, at der også var en sø på vejen. Laban er flyttet ned i stuen og hygger sig her med Laban.
Tirsdag formiddag var jeg som sædvanligt i børnehaven - og DH besluttede sig for at køre på "Andelen" efter foder til såvel får, som katte og hund. Andelen har nu skiftet navn til det meget mundrette Danish Agro - ikke som en linje under DLG, men som et helt nyt danglish navn - hvad der så er meningen med det . . .
Tirsdag middag, da børnene kom på legepladsen, var det det smukkeste solskin - men så!!!!!
Ca. kl. 14 kom de første advarsler i radioen om problemer med sne - og snart efter kom sneen her til matriklen. Faktisk kom der så meget, at jeg overvejede, om jeg kunne køre i StrikCafé - men da jeg havde en "halv" aftale med Stevnsbladet - (se side 22) måtte jeg af sted. Snebygen varede dog kun til ca. kl. 15.30 - og så blev det atter det smukkeste solskin - rigtigt aprils-vejr.

Ingen kommentarer: