mandag den 20. oktober 2008

SuperKarlas Ønskekappe - færdig

Årets Webstrik KAL er færdig - og Super Karlas Ønskekappe er vasket og ligger nu udspændt på sengen i gavlværelset. Jeg er spændt på, hvordan den bliver, når den er tør.
Jeg strikkede i Evilla - og har næsten halvdelen af garnet tilbage.

Nu er jeg så startet på Reventuli - den har voldt mig mange kvaler, og jeg har måttet mingelere en del, men nu er diagram 1 færdigt og 51 masker er nået. Derefter kan jeg begynde på Diagram 2.
Søndag havde Red Barnet Køge Lokalforening sit loppemarked i Herfølge Sognegaard - der var første gang, jeg var med, og det var dejligt at så mange mødte frem og købte. Til trods for, at de fleste ting blev solgt for kr. 5 eller kr. 10 - så blev det endelige resultat fint. Overraskende for mig var det, at "folk" dukkede op i løbet af dagen med flere "lopper"

Jeg havde selv været i skabe og hylder og fået flyttet ting og bøger fra mit hjem til loppemarkedet - fik dog overskydende krus med hjem - de er nu sammen med egne ikke-længe-anvendte krus vasket - og når jeg har fået sorteret i sengetøj, går turen til et værested i Næstved, hvor de kan bruge det - skønt!!! Jeg får ryddet ud - og det kan bruges andre steder.

I dag har jeg været til første møde i Personaleudvalget, og i morgen tirsdag åbner vi så Kirkens Korshærs genbrugsbutik i Strøby Egede Centret - det bliver spændende at se, hvor mange interesserede, der dukker op - og også spændende torsdag formiddag, hvor jeg skal have min første vagt. Her er der så også en dobbelt gevinst, idet jeg måske kan få taget mig sammen til at komme af med en del af det tøj, der bare hænger i skabene og kryber :-)

Ingen kommentarer: