tirsdag den 29. april 2008

Uge 17/2008

Ugen gik med arbejde, arbejde og arbejde, men nu kan jeg se en ende på mit ene job, og får så en ugentlig fridag hver fredag. Invitationer blev skrevet og sendt ud til 2. pinsedag kl. 13. Maden blev bestilt og dermed kan jeg sove roligere. Søren og Usha tog ringe på onsdag den 23.04 kl. 04.33 og rejste til Sri Lanka, hvor de skulle være i 4 dage før de kunne blive gift mandag den 28. april. Det skete i Hotellets have af en giftefoged. Tirsdag skulle papirerne oversættes og derefter rejser Usha hjem til Indien, mens DS rejser hjem til os og ankommer fredag den 2. maj. Det er lidt underligt, at ens eneste søn bliver gift, uden at man er til stede - men vi må så glæde os til bryllupsfesten 08-08-08!

Søndag den 27. april blev Lillian på Møn lige så gammel som mig - og hun inviterede til brunch

Fødselsdagsgaven fra Henning var en sælskindspels - passende at bære, når de torsdag flyver til Grønland for at besøge Malene.



Strik er det desværre ikke blevet meget af. Jeg har dog fået mit halstørklæde færdig - så det skal lige vaskes og blogges. SuperKarlas Ønskekappe - her bøvler jeg stadig med firkant 15 - men jeg er da halvvejs efter et par forgæves forsøg.
Patchwork har jeg syet lidt - men ikke noget, der kan vises her :-)

Ingen kommentarer: