tirsdag den 29. april 2008

uge 15 - forårshaven

Gode intentioner rækker ikke altid. Jeg mente ikke, jeg stilede for højt med planen om at opdatere blog'en hver søndag, men .....



søndag den 6 april var jeg i haven med kameraet - her har kejserkronen fået god plads, efter at bambus'en blev flyttet - Laban holder øje med, hvad jeg laver





Kærmindesøster er een af mine yndlingsplanter, fordi den minder mig om min far. Jeg ved godt, at mange har samme holdning til den som jeg har til Vinca - men med en have af vores størrelse er der plads mange steder til, at den kan brede sig


Kvæden blomstrer atter velvilligt ved terrassen - og kan nydes fra stuen.


Forårshavens dejligste syn er de blå hyacinter, der er medtaget fra Lolland - sammen med påskeliljer!!!



primula blomstrer også

Ingen kommentarer: