tirsdag den 15. januar 2013

flere fødselsdagsgaver

Sidste år meldte jeg mig også på fødselsdagsgruppen på Stoffbytte-klubben - hvor de fleste bor i Norge. Her skal man ved tilmelding skrive ønsker, gaven skal koste ca. kr. 150.
Fra Mona fik jeg endnu et AnnAKa mønster, 3 gyldne stoffer samt 2 kop-knapper

Fra Astri modtog jeg  sykit til Nåle-etui, kort, broderisaks, gyldent stof samt et stitchery mønster

Fra Karin (som, den opmærksomme læser har set, også er på den anden liste): 1 AnnAKa stitcherymønster, 2 stoffer samt bagside til stitchery
Fra Signe Marie et køkken-mønster, ponpon-skabelon, 2 påtrykte stitchery, 2 påtrykte billeder samt gyldne 2½" strimler
Fra Sigrun røde Kaffe Fassett 2½" strimler samt 3 påtrykte stitcherymønstre
Fra Kari mønster til tasker med stitchery samt festligt balistof

Også her er der meget, jeg lige kan gå i gang med - og ikke mindst er min samling af mønstre væsentligt forøget.
Tusinde mange gang tak til deltagerne fra Norge ;o)

Ingen kommentarer: