lørdag den 14. august 2010

jeg har vundet . . . .

Et af medlemmerne på den internationale quiltliste, jeg også er medlem af, er Marianne, som bor i Norge og har "sommerhus" i Portugal. Da hun kom hjem fra sommerferie udskrev hun en lille konkurrence, man skulle besvare følgende 2 spørgsmål:

På vores vej fra Norge til Portugal besøgte vi en dag 5 forskellige lande - hvilke 5?
Hvad er "Caldo Verde? og hvad består det af?

Jeg var den første til at svare rigtigt, nemlig at de 5 lande var: Tyskland, Østrig, Schweiz, Lichtenstein, Frankrig - og Caldo Verde er en typisk potugisisk suppe, der består af kartofler, løg, hvidløg, olivenolie, vand/hønseboullon, grønkål og skiver af pølse

Onsdag kom min præmie: et dejligt AnnAKa taskemønster - "Gladveske" - ikke alene er jeg - også - begejstret for AnnAKa mønstre, men jeg har jo også - som før nævnt - planer om at sy masser af tasker, så . . . . . .

1 kommentar:

Annelise Pedersen sagde ...

Tillykke med gevinsten! Det er altid lækkert at få overraskelser ind ad døren, og AnnaKa mønstre er bestemt ikke de værste!

Held og lykke med tasken. Håber du viser et foto, når du en gang er færdig!