fredag den 10. april 2009

Besøg i Faxe - Hanne kom med Patchworkstoffer

Torsdag den 12. marts 2009 kom der stoffer til Faxe - jeg havde hørt det fra Hanne - som også var med - og ses midt i billedet - som lovet - iført sin vendestrikcardigan.
Hanne - i rød vest - havde travlt med at afregne - og det var ikke småting, der "røg" over disken - det var et helt tilløbsstykke.

Vi var 7 fra Stevns - jeg kørte med Vibeke, dejligt når man for en gangs skyld kan køre med "nogen" - Derudover var Lis, Bent, Connie, Birte og Tonja med - her er billeder dels under "kampen" - dels efter - !!!
Jeg har jo egentlig nok stoffer - skønt en af "damerne" hævdede, at ingen har flere stoffer end min tidligere veninde - det valgte jeg ikke kommentere, for jeg har nok lidt mere end de fleste . . . .
ikke noget at være stolt af, men som DH siger, "når én af os falder fra, bliver han millionær - for så skal han sælge mine stoffer fra en lille bod ved vejen" :-))
Jeg fandt dog lidt blå stoffer til et par deltagere i min fødselsdagsgruppe - så de er nu i Finland - og så også lidt sort/hvidt og hvidt/sort stof - det kan man jo altid bruge.

1 kommentar:

"HANNES" sagde ...

Hej
Ja det var en dejlig dag.
Hilsen Hanne