lørdag den 27. april 2013

der blev quiltet . . .

Sidste søndag var det sæsonens sidste i Frederikssund - og jeg må konstatere, at jeg ikke har syet meget andet end på den efterhånden meget omtalte Disappearing 9-patch i gamle blå stoffer, en del helt tilbage fra 1994, hvor jeg var i Houston. Gitte og jeg fandt frem til, hvordan der skulle maskinquiltes - og jeg havde fart på hele dagen - og blev så også færdig.

 der mangler lige lidt knudequilt - men skal have fundet passende garn.
Gitte havde syet dette forslag til, hvordan man kan anvende motiv stoffer (dette bliver nok til en taske) - og Lena så endelig lyset, da hun med Gittes hjælp syede lynlås i denne æggekant toilettaske (jeg havde samme oplevelse søndag før til SøndagsPatchwork, hvor jeg for første gang fandt ud af, hvordan man bruger en lynlås trykfod - det kan anbefales, skulle jeg hilse og sige ;o)

Ingen kommentarer: