lørdag den 1. september 2012

Der er så stille i vor gård . . . .

 
Det årlige familiebesøg krævede en del logistik, idet den oprindelige plan var, at de ville komme i september.
I stedet landede de onsdag den 8. august, men vi nød da de første dage sammen, inden de tirsdag den 14. kørte til sommerhuset - og DS torsdag kørte til møde på kontoret i Herning
Onsdag aften den 15. fløj jeg til Birmingham
Torsdag aften den 16. kørte de hjem fra sommerhuset - og søndag den 19. fløj de til Prag for at besøge Natalie
Mandag aften den 20. kom jeg hjem fra Birmingham
Onsdag aften den 22. kom de hjem fra Prag (skulle have landet 18.30 - men flyet var i udu - og et andet måtte hente dem - så de landede kl. 20)
Fredag kørte de til middag hos Ali og Sigdem i København, og jeg kørte til Roskilde
Lørdag aften var jeg hjemme ved 17.30 tiden - og vi spiste for sidste gang sammen. Søren havde lavet maden, for Gert var faldet og havde forstuvet venstre fod, så han sad med frosne ærter.
Søndag morgen kørte jeg dem til Kastrup, hvorfra de skulle flyve kl. 11 - og jeg kørte videre til Roskildehallerne - uha!! jeg bliver helt forpustet!! -
Det eneste tegn nu på, at vi har haft besøg af hele familien er denne smukke buket

Ingen kommentarer: