lørdag den 1. september 2012

Dansk Patchwork Forenings årlige træf


Først på året blev jeg spurgt af bestyrelsen, om jeg ville stå for tombolaen igen i år - og det sagde jeg naturligvis ja til - ikke kun fordi jeg er kontraktligt forpligtet - men også fordi jeg synes det er sjovt at have tombola - og heldigvis var det i år i Roskilde. 
Søren og Usha var inviteret til middag fredag aften, så da kørte jeg også mod Roskilde - og fik sorteret gevinsterne - fra de deltagende butikker - i hhv. lørdag og søndag, skrevet numre fra 1-100 x 2 og placeret lørdagsgevinsterne på ABC reolen. Jeg sov på Scandic om natten - og efter morgenmad kørte jeg så atter til Roskilde
Quilten til højre var syet af Hedeboegnens Quiltere - og nittegevinst lørdag - den til højre, havde Puk syet - og den var nittegevinst om søndagen. Tombolaen startede begge dage kl. 11.30 - og i god tid var der en ikke ubetydelig kø!! - Lørdag var der udsolgt efter 15 min. - Søndag efter ½ time - ligesom jeg havde sagt ;o)
Normalt får jeg ikke tid til at købe lodder - men søndag fik jeg Susanne til at købe 10 - og mindsanten om ikke det blev til 3 gevinster!! en kalender fra Kirstens Quilt, 1 DPF regnemaskine - og et mønster fra Linette/Quilt my Design - det var da ikke så ringe endda!!!

Ingen kommentarer: