mandag den 14. marts 2016

Fødselsdag på bloggen - og i Sri Lanka

jeg startede min blog den 14. marts 2008, hvilket betyder fødselsdag
8 år - det er mange - der kunne dog have været mange flere indlæg, hvis ikke bloggen havde været "død" de seneste 2 år

Min stationelle computer "døde", og en lang tid gik, før jeg indså, at den ikke stod til at redde - og jeg fik anskaffet en bærbar computer . . . . .

Dertil kom der også en ny tidsrøver ind i mit liv: Smartphone, hvor jeg kan følge med i alt uden at skulle åbne computeren - både godt og ondt - men sådan er det.

Det er ikke let at få alle oplevelser med fra tiden - men det største var nok, at vi blev inviteret til Mishitas 2-års fødselsdag den 6. maj 2015 - i Sri Lanka. Jeg havde syet en Morning Star quilt i pink og lime til hende

Her er hun med far og farfar på dagen.

 dagene gik med leg i pølen - og om formiddagen var hun/vi i legestue
aldrig før har jeg set så meget forskelligt legetøj som der -

 En dag var vi på tur på vandet - og alle skulle have redningsvest på - også Mishita

Det var hun ikke rigtigt tilfreds med . . . . .

Vi så utroligt mange forskellige fugle - og også en (lille) krokodille

Den sidste lille uge var vi der alene, og jeg havde aldrig forestillet mig, at jeg kunne finde mig i at ligge og "branke" ved pølen - men det gik fint i selskab med Fasandræberne - og Sandmanden . . . .




1 kommentar:

Unknown sagde ...

Dejligt at se noget fra dig igen! Jeg håber vi får nogen vagter sammen igen til træffet i Odense. Knus Sigrid