søndag den 25. januar 2009

englepose færdig - og rokkemøde

tidligt søndag morgen startede jeg bilen og kørte først til Lille Heddinge efter Birthe - og derefter til Store-Heddinge efter Vibeke - og så gik turen ellers mod Grevinge, hvor der var inviteret til "rokke"træf i OLG markedet. Hanne Helboes mand garn-mand Søren havde dækket et stort kaffebord - og der var dejlig kaffe, æblekage og chokolader, da vi ankom.

på billedet til venstre ses Hanne sammen med Bente fra Rokken.dk, som modtog mine 5 huer og et par sokker til varmestuer.

Det var dog ikke længe vi sad stille, så måtte vi rundt og se på det hele - jeg var heldig at få fat i 4 hvide dråbelys til næste adventskrans - de er ikke lette at få fat i, Birthe købte en teske-holder (tænk, hvad man kan lære om) - og Vibeke fik dublo lego.
Men så fandt vi ind hos Hannes Garn-mand - og her var så sandelig meget garn - også det nano-strømpegarn fra Mayflower, jeg har læse om - så der kom lige 2 nøgler af nogle fantastiske farver i kurven til noget Lana Grossa bomuld/uld og andre strømpegarner. Perlegarn havde han - og variegated
maskinquiltetråde - og så kom jeg også til at købe et lille sæt knit-picks, str. 4, 5 og 6 - samt extra ender i 3.
vel hjemme igen fik jeg lige håndsyet bagsiden af løbegangen på min englepose - fandt noget snor - så nu er min første UFO i 2009 færdig - hurra.
- og hvad skal så næste projekt være - det må jeg se på i morgen.

Ingen kommentarer: