søndag den 9. november 2008

strik sokker på rundpind(e)

Anita havde inviteret til strik i Vanløse - og endvidere fået overtalt
Heidi til at komme og vise os, hvordan hun strikker sokker på rundpind(e) - nu er det sådan, at jeg har strikket sokker i str. 46 i mere end 40 år - på strømpepinde, som det jo er korrekt :-)
men, men, men - man skal jo også være åben for nye tiltag, så derfor ankom jeg medbringende strømpegarn fra Aldi - og rundpinde
Anita havde dækket lækkert kaffebord og lavet dejlig æblekage uhm - det smagte

og derefter gik vi igang. Heidi viste først, hvordan man kunne strikke på hhv. en rundpind på 60 cm og en på 80 cm - og derefter på kun en rundpind på 100 eller 120 cm
hu - hej - det gik. Nåh, nej det var faktisk lidt bøvlet, men vi fik da efterhånden magt over det

- og Vivi var så smart at strikke 2 sokker på en gang - og det skulle jeg jo ikke stå tilbage for

- så jeg fik også startet på nr. 2 - og hertil er jeg så kommet

1 kommentar:

Beckmann sagde ...

Hvor ser det godt ud! Du er en speedstrikker! Og tak for utroligt hyggeligt selskab på den dejlige efterårsdag!