tirsdag den 15. december 2009

Strik-in i Nr. Aaby

´
Som om der ikke var blevet kørt nok - fredag/Møn, lørdag Frederikssund - så blev bilen startet igen søndag morgen kl. 08.30 med kurs mod Fyn. Efter en lille afstikker i Langeskov, hvor der var nye stoffer til 100 kr/kg - ankom jeg til Nr.Aaby ca. kl. 11.30
Alle de andre var i fuld gang - Lone, Pia, Anja, Susanne . . .
På første billede er det Pia fra Vejle, Lone fra Lavendelgaarden/Flyvesandet og vores værtinde Sus

Her er Anja i gang med at strikke fletning på tværs på en for kort sweater
Sus, iført rundstykke, strikker grøn Baktus
og Susanne er i gang med en swagger

Lone havde bestilt et lammeskind fra mine Gotlandske Pelsfår - jeg medbragte 2 i udvalg - og hun gjorde som Peter Plyds valgte både og . . . :-)



Pia er nået et stykke på Kalenderhalsduken

1 kommentar:

Pia sagde ...

Hej Liselotte

Tusind tak for sidst :-) Det er så vanedannende og hyggeligt når vi mødes og jeg glæder mig til vi ses igen! Rigtig god jul til dig og dine...

Kh fra et snedækket Vejle, hvor vi nærmest er sneet inde her på villavejen, da der ikke bliver ryddet sne så vi kan komme ud på den store vej....

Pia